Λανουά και Γκαγκάτσης θέλουν να βγάλουν τα ντέρμπι με 4-5 (Έλληνες) διαιτητές
Πριν ένα χρόνο ο Λανουά δήλωνε ότι Έλληνες διαιτητές σε ντέρμπι θα δούμε σε 4-5 χρόνια, όμως εισηγείται Έλληνες στο χορτάρι με ξένους VAR για την επόμενη σεζόν και θα συζητηθεί την Πέμπτη 25/6!










Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442